GDPR a bizalom új alapja

A legtöbb hír, cikk a GDPR kapcsán negatív hangvételű, inkább a bírságra ás nehézségekre, mintsem a lehetőségekre hívják fel a figyelmet.

A szabályozás célja nem a vállalatok terhének növelése, hanem a személyes adatok megfelelő módon történő kezelése.  Nagyon fontos, hogy a GDPR mögött ott rejlik a bizalom, amit az emberek táplálnak a vállalatok iránt, akik kezelik az adataikat. Ahányszor kikerül egy hír, hogy XY vállalattól hackerek elloptak 50.000 e-mail címet, annyiszor csorbul ez a bizalom.

Ha az emberek a GDPR-nak köszönhetően nagyobb hajlandósággal adják meg adataikat, az mindkét fél számára előnyös helyzet. Ehhez viszont az kell, hogy a vállalatok minél nyitottabbak, láthatóbbak legyenek a fogyasztók számára.

Posztolva ekkor: 2018-01-17 itt: Hírek

Back to Top

A honlap további használatával elfogadja az alábbiakat: Sütikezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás